sobota, 23 sierpnia 2014

# 6 Beata

Dziś ponownie do pokazania mam sesje plenerową
z udziałem Beaty  < KLIK>
Sesje można by podzielić na trzy plenery :
rzepak, sad oraz opuszczony dom. 


Sesja plenerowa maj 2014 ( rzepak)

Sylwia Szymańczuk Fotografia
Sylwia Szymańczuk Fotografia
Sylwia Szymańczuk Fotografia

Sylwia Szymańczuk Fotografia
Sylwia Szymańczuk Fotografia

A teraz parę zdjęć z sadu 
Sylwia Szymańczuk Fotografia
Sylwia Szymańczuk Fotografia
Sylwia Szymańczuk Fotografia
Sylwia Szymańczuk Fotografia
Sylwia Szymańczuk Fotografia

Jeżeli chodzi o sesje w domu opuszczonym zdjęcia były możliwe 
do zobaczenia w tym o to poście 
<KLIK>


Nie zabrakło również wspólnego zdjęcia ;)


A nawet i ja stanęłam po drugiej stronie obiektywu ;)

Zdjęcia wykonała Beata ;)

A dziś wybieramy się z Misiem na koncert Nowych Sytuacji , 
czyli jutro dawka nowych zdjęć ! :)

Zapraszam do oglądania, komentowania 
i obserwowania ;)

Pozdrawiam !

2 komentarze:

  1. Zdjęcia bardzo ładne :-)

    http://weraweronika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia ! ;)

    maiifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !
Każdy z nich motywuje mnie do dalszej pracy ;)

Pozostaw po sobie ślad a na pewno Cię odwiedzę! ;)

Pozdrawiam ^^