poniedziałek, 8 lutego 2016

#58 Wieki mnie nie było....

No hej ! 
Wiem....znowu mnie nie było. Tym razem bardzo długo.
PRZE-PRA-SZAM! 

Ja widać na moim blogu zagościł nowy, piękny wygląd.
Zawdzięczamy go Adzie ^^
Pozdrawiam Adę ! :) 

Przez chwilę pomyślałam by znowu napisać,że się 
nieco poprawię z dodawaniem tych postów no ale nie mogę :p

Bez zbędnych dalszych słów, 
zapraszam do oglądania i komentowania :) 












Szału nie ma wiem, wypadłam trochę z formy ale 
(tu mogę to napisać xD ) obiecuję sie poprawić ! :) 


Pozdrawiam serdecznie ! 



9 komentarzy:

  1. No tak jak mówiłam, śliczne zdjęcia! Mają klimat ^^ I nie ma za co :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już mówiła, jest ! Bo gdyby nie t Ty, dalej bym tkwiła z tym szablonem co miałam kolejne milion lat ! :)
      Nie nie nie, obiecuję,że kolejne zdjęcia będą o wiele lepsze ! :)

      Usuń
  2. Czasem ta regularnosć jest trudna ale obyś się poprawiła ! ;)
    zdjecia świetne :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczny design! I te zdjecia <3


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Długo Cię nie było, ale dobrze, że jesteś już :D
    Jak zwykle zdjęcia przecudne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne zdjecia. Dokladnie ukazane, jak zima walczy z wiosna. ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !
Każdy z nich motywuje mnie do dalszej pracy ;)

Pozostaw po sobie ślad a na pewno Cię odwiedzę! ;)

Pozdrawiam ^^