czwartek, 14 sierpnia 2014

#3 Kropelkowe

Witam,
pogoda z rana nie sprzyjała zbytnio niczemu. Jednakże zawsze po deszczu mogę zrobić moje ulubione zdjęcia, zwane kropelkowe.
Jednakże w tym czasie byłam w pracy a teraz za oknem słońce pełną parą więc nie ma mowy o tego typu zdjęciach.
Jednakże  do pokazania mam owy typ zdjęć.
Miłego oglądania ;)

Sylwia Szymańczuk Fotografia

Sylwia Szymańczuk Fotografia
Sylwia Szymańczuk Fotografia



Sylwia Szymańczuk Fotografia
Sylwia Szymańczuk Fotografia

Sylwia Szymańczuk Fotografia
Sylwia Szymańczuk Fotografia


Zapraszam do oglądania, komentowania oraz
obserwowania :)

Wszystkim życzę udanego długiego weekendu ! ;)

4 komentarze:

  1. A gdzie idziesz na uczelnie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogę obserwować ale to u Ciebie wystarczy dodac do kregow ? :) Dodalam do kregow na razie bo nie wiedze obserwatorów :) :d

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia.
    Zdjęcia "kropelkowe" to fajna sprawa, a jaki efekt !
    Radzę Ci podpracować jeszcze troszkę nad wyglądem bloga
    muzykac.blogspot.com
    PS Mogłabyś napisać do mnie blogowy list ? Wszystko zawarte jest w moim ostatnim poście "Bloggerzy listy piszą"

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !
Każdy z nich motywuje mnie do dalszej pracy ;)

Pozostaw po sobie ślad a na pewno Cię odwiedzę! ;)

Pozdrawiam ^^