niedziela, 7 września 2014

#11 Nowy sprzęt ! *_*

Witam.
Ostatnio trochę nie pisałam,
cały tydzień spędziłam z moim Misiem kochanym ;)

Ostatnio zamówiłam sobie blendy . 
A dokładnie 5 sztuk .
Blenda jest to narzędzie , które pozwala odbić światło , tak aby uzyskać
je w odpowiedniej barwie.
Na szczęście koszt nie był tak wysoki... ;)



A więc tak,
wszystkie blendy przechowywane są w tym
małym , czarnym pokrowcu który nie zajmuje dużo miejsca
co jest jego ogromnym plusem !
Nakładki są zmienne , co może trochę komplikować
pracę podczas sesji .
Zabieranie czasu i tak dalej. 
Mam nadzieję,że szybko będę mogła
je wypróbować ;)

A teraz czas na parę zdjęć ! :)
Zapraszam do oglądania, komentowanira
oraz obserwowania .






2 komentarze:

  1. dużo morza, są zachody słońca i znów nie mogę się oderwać od Twoich zdjęć. :) ogromną przyjemność sprawia mi ich oglądanie. :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah szkoda, że już po wakacjach i morze musi poczekać do przyszłego roku :( śliczne zdjęcia :)

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz !
Każdy z nich motywuje mnie do dalszej pracy ;)

Pozostaw po sobie ślad a na pewno Cię odwiedzę! ;)

Pozdrawiam ^^